29 Ιουλ 2015

Δοκιμάζω ღ το Liquid Lipstick της Aden

Το χρώμα που έχω είναι το νούμερο 17. Είναι ένα υπέροχο ροζ καλοκαιρινό χρώμα, που «δένει» με την ηλιοκαμένη μας επιδερμίδα. «Υπόσχεται» ότι είναι μακράς διαρκείας και ενυδατικό.
Έχω διαβάσει αρκετές καλές κριτικές για το συγκεκριμένο προϊόν, μόνο που εμένα δεν μου «κάθισε» και τόσο καλά. Καταρχήν δεν διαρκούσε! Με το που έτρωγα ή έπινα κάτι, έφευγε κατευθείαν από τα χείλη μου. Όσο για ενυδατικό…εμένα μου ξέρανε κάθε φορά που το φορούσα τα χείλη μου τόσο πολύ που έπρεπε να έχω μαζί μου και ενυδατικό χειλιών. Τα χείλη μου και εγώ ταλαιπωρούμασταν κάθε φορά που το φορούσα και έτσι το χρησιμοποιώ πλέον σπάνια.


Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη emoticon heart

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design