24 Αυγ 2015

Unboxing ツ ‪‎Vivapharmacy.gr‬

Κοριτσάκια μου όμορφα, σήμερα είμαι «κοντά» σας με ένα Unboxing από το ηλεκτρονικό φαρμακείο



 +Vivapharmacy.gr . Είχε μια προσφορά, από 14-17/08, δωρεάν τα μεταφορικά και έτσι το «εκμεταλλεύτηκα». Λόγο των εκπτώσεων κιόλας, είπα να πάρω δυο πραγματάκια που θα μου φανούν χρήσιμα από εδώ και πέρα.
Καταρχήν πήρα το αφρόλουτρο του ‪#‎KORRES‬ με άρωμα καρύδας, άκρως καλοκαιρινή μυρωδιά, που δεν υπήρχε περίπτωση να περνούσε το καλοκαίρι χωρίς να την δοκιμάσω! Και μια αντηλιακή προσώπου, από την πολυαγαπημένη ‪#‎Frezyderm‬, γιατί σύντομα θα τελειώσω την ίδια αντηλιακή που έχω, αλλά με χρώμα και ήθελα οπωσδήποτε να έχω «καβάτζα» για τον χειμώνα emoticon grin
Σύντομα κοντά σας με reviews.



Μέχρι τότε, να περνάτε μόνο υπέροχα και να χαμογελάτε ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design