18 Απρ 2016

Δοκιμάζω ღ την κρέμα νύχτας Re-Energizing Sleeping Cream της Lavera

Νιώθω πολύ τυχερή που μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω την συγκεκριμένη κρέμα. Η @LaveraGreece είναι μια εταιρεία που πρωταρχικός της στόχος υπήρξε να παράγει φυσικά (βιολογικά) καλλυντικά βασισμένα στο τρίπτυχο «Καταλληλότητα-Συμβατότητα-Αποτελεσματικότητα».

Πριν σας μιλήσω για την κρέμα, θα ήθελα να σας γράψω γιατί η συγκεκριμένη εταιρεία είναι μια από τις αγαπημένες μου. 
Είναι γιατί έχει 100% φυσικά καλλυντικά με βιολογικά/ φυτικά συστατικά, 100% απαλλαγμένα από σιλικόνη, παραφίνη, φθαλικό αστέρα, parabens, χρώματα, συντηρητικά και γενικά ότι μα ότι προκαλεί αλλεργία, ερεθισμό ή δεν κάνει καλό στην επιδερμίδα μας.

Όσον αφορά τώρα την κρέμα….έχει ένα υπέροχο χαλαρωτικό άρωμα που όμως δεν ξέρω τι μου θυμίζει. Απλά με το που την απλώνω, με χαλαρώνει και με προετοιμάζει για έναν ήρεμο ύπνο. Η υφή της είναι λεπτόρρευστη, απλώνεται εύκολα και απορροφάται αμέσως. Δίνει άμεση φωτεινότητα στην επιδερμίδα μου και την κάνει απαλή σαν μωρού. Κατά την διάρκεια της νύχτας κάνει ανάπλαση των κυττάρων μας και το πρωί ξυπνάς με μια ξεκούραστη όψη.

Είναι μια κρέμα που σίγουρα θα την αγοράσω στο μέλλον όπως και πολλά ακόμη καλλυντικά από την εταιρεία #LaveraGreece.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Re-Energizing Sleeping Cream καθώς και για όλα τα προϊόντα της #Lavera, μπορείτε να βρείτε στο site τους πατώντας εδώ 


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design