16 Ιουλ 2016

Δοκιμάζω ღ την παλέτα ρουζ Love Flush Blush (Limited Edition) από την Too Faced

Ήρθε η ώρα, για ακόμη ένα δώρο που μου είχαν φέρει στην γιορτή μου, να σας γράψω την γνώμη μου.


Πρόκειται για την παλέτα Love Flush Blush. Συνδυάζει 6 υπέροχες αποχρώσεις και δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρείτε μια, που να  μην ταιριάζει με το δικό σας μακιγιάζ.
Έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη από την συγκεκριμένη παλέτα.  

Οι αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση, χωρίς όμως να είναι υπερβολικά έντονη. Έτσι  μπορείς να ελέγξεις και να «χτίσεις»  την ένταση του χρώματος που επιθυμείς. Έχουν μια απαλή  υφή και αναμειγνύονται εύκολα με την επιδερμίδα. Πολλές φορές την χρησιμοποιώ και σαν παλέτα σκιών για τα μάτια μου.

Πολύ “ευκολοφόρετη” και ιδανική για ταξίδια παλέτα, που θα μου κρατήσει για πολύυυυυυ καιρό!


Ανυπομονώ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα από την #TooFaced και να σας γράψω την γνώμη μου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν αυτό, μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design