28 Οκτ 2016

Δοκιμάζω ღ τα σαμπουάν από την καινούργια σειρά της Garnier Botanic Therapy

Πρώτο σαμπουάν που δοκίμασα, είναι αυτό με αργανέλαιο και κράνμπερι. Είναι για βαμμένα μαλλιά και υπόσχεται ότι προστατεύει το χρώμα και θρέφει τα μαλλιά. Έχει κρεμώδης υφή και με το που το βάζω στα μαλλιά μου, αμέσως τα

νιώθω ενυδατωμένα. Νιώθω σαν να μην χρειάζεται να βάλω μετά μαλακτική μαλλιών! Επίσης, βλέπω ότι όντως προστατεύει το χρώμα μου από το να μην ξεθωριάζει, πράγμα σπάνιο να δω σε σαμπουάν! Επίσης δεν περιέχει parabens. Αρκετά βολική και η συσκευασία του, τέλειο μέγεθος για ταξίδια ;-)

Το δεύτερο που έχω δοκιμάσει από την σειρά αυτή, είναι με το ελαιόλαδο.  Είναι για αφυδατωμένα μαλλιά, χωρίς ζωντάνια. Πίστευα ότι θα μυρίζει ελαιόλαδο αλλά δεν μυρίζει. Έχει μια ευχάριστη συνηθισμένη μυρωδιά βοτάνων θα έλεγα. Έχει μορφή τζελ, αλλά δεν μαλακώνει τα μαλλιά μου  όπως κάνει το παραπάνω. Γενικά με την χρήση του, δεν βλέπω να «προσφέρει» και πολλά. Καλό είναι αλλά….ένα σαμπουάν όπως και τα άλλα θα έλεγα για αυτό σε γενικές γραμμές. Και αυτό δεν περιέχει parabens και έχει τέλειο μέγεθος για ταξίδια.


Σίγουρα θα αγοράσω και θα δοκιμάσω και τα σαμπουάν από τις υπόλοιπες σειρές και θα σας κρατάω ενήμερες

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design