22 Δεκ 2016

Δοκιμάζω ღ την κρέμα χεριών από το The Body Shop

Ποτέ μα ποτέ, δεν χρησιμοποιούσα κρέμα για τα χέρια μου! Όσες και αν είχα αγοράσει, καμία δεν μου άρεσε! Ένιωθα λέει ότι μου «κολλούσαν» τα χέρια, δεν μύριζαν όμορφα και άλλες τέτοιες «παραξενιές» μου  😏

Πριν από 4 μήνες περίπου, σε μια αγορά που έκανα από το The Body Shop, μου έδωσαν ως δώρο την συγκεκριμένη κρέμα χεριών.  Και είπα, ας την δοκιμάσω και αυτή…..και ενθουσιάστηκα!!

Βασικότατο…απορροφάται αμέσως!!! Έχει όμορφη συσκευασία και πρακτική σε μέγεθος, καθώς μπορείς να την έχεις πάντα μαζί σου μέσα στην τσάντα σου και …..μυρίζει υπέροχα !!!! Έχει τόσαααααα πολλά αρώματα που δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεις κάτι να σου αρέσει. Στα συν, ότι βγάζει ανά τακτά διαστήματα και κάποια limited edition αρώματα-σωληνάρια, όπως αυτά που αγόρασα εγώ και είναι από την Χριστουγεννιάτική τους συλλογή.

Σας προτείνω να την δοκιμάσετε και … περιμένω και τις εντυπώσεις σας 😉


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design