23 Φεβ 2017

Δοκιμάζω ღ την κρέμα για τα μάτια Idealia της Vichy

Διάλεξα να αγοράσω και να δοκιμάσω την συγκεκριμένη κρέμα της Vichy, επειδή αυτό που έχω ανάγκη αυτή την στιγμή, όσον αφορά την περιποίηση
στην περιοχή των ματιών μου, είναι η λείανση των ρυτίδων που έχω.


Διάβασα γενικά καλές κριτικές όσον αφορά την συγκεκριμένη κρεμούλα, είναι ιδανική λέει και για την μείωση των μαύρων κύκλων και έτσι την αγόρασα.

Η σύστασή της είναι ελαφριά, κρεμώδης, απορροφάται αμέσως και όταν την τοποθετείς στην περιοχή των ματιών σου, νομίζεις ότι η κρέμα έχει μέσα shimmer και ότι θα «γυαλίζεις» αλλά αυτή η λάμψη, εξαφανίζεται μόλις το προϊόν έρθει σε επαφή με την επιδερμίδα σου.

Δεν είδα καμία διαφορά όσον αφορά την μείωση των ρυτίδων μου και δεν μπορώ να πω για την διαφορά στους μαύρους κύκλους καθώς δεν έχω. 

Απλά να σας γράψω ότι είτε την χρησιμοποίησα είτε όχι, δεν είδα καμία απολύτως διαφορά και σίγουρα είναι ένα προϊόν που δεν θα ξανά αγοράσω στο μέλλον γιατί δεν μου «ταίριαξε».



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design