4 Ιουν 2017

Δοκιμάζω ღ το κραγιόν Color Drama της Maybelline

Αν και το συγκεκριμένο κραγιόν, το «παρουσιάζουν» ως dupe για το Melted από Too Faced ( μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review για το Melted πατώντας εδώ )


τελικά δεν έχει καμία απολύτως «σχέση», παρά μόνο όσον αφορά την συσκευασία του.

Από «ένταση» χρώματος, χρειάζονται αρκετές στρώσεις κραγιόν, έτσι ώστε να δείξει ότι το φοράς αλλά αυτό ίσως και να οφείλεται στην απόχρωση την οποία διάλεξα να το πάρω (εγώ έχω το νούμερο 610 ) . Από διάρκεια …καμία σχέση με το Melted !! Το βάζεις και μετά από λίγη ώρα, είτε φας είτε πιείς κάτι, είτε ακόμη και χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα, φεύγει. 
Επίσης όταν στεγνώνει δεν γίνεται ματ όπως το Melted.

Είναι βέβαια μια οικονομική λύση, σε περίπτωση που τόσο επιθυμείς το Melted αλλά δεν έχεις την οικονομική άνεση να το αγοράσεις, γιατί έχουν πολλά «κοινά» χρώματα μεταξύ τους αλλά για εμένα είναι ένα προϊόν που δεν μου «έκατσε» καλά και δεν θα το ξανά αγοράσω.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design