14 Σεπ 2017

Δοκιμάζω ღ την παλέτα Cheek Parade από την Benefit

Είναι μία από τις λίγες παλέτες που έχω αγοράσει και δεν το έχω μετανιώσει.

Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι είναι συλλεκτική και αυτό και μόνο με «εξστασιάζει» καθώς έχω εμμονή με τα limited edition προϊόντα (τι «κόλλημα» και αυτό ε;;; χαχαχα )
Μυρίζει υπέροχα !! Άλλο ένα χαρακτηριστικό της που με έκανε να την αγαπήσω λίγο πιο πολύ … 😊
Η παλέτα αποτελείτε από ρουζ και μπρόνζερ, ιριδίζον και ματ,  αλλά έχει τόσο φοβερά χρώματα και απόδοση, που πολλές φορές τα χρώματά της τα έχω χρησιμοποίηση και ως σκιές !!
Είναι ένα πολύ «βολικό» προϊόν, γιατί αν θελήσεις να πας διακοπές μπορεί να είναι και το μοναδικό πολύ-χρηστικό προϊόν που θα πάρεις μαζί σου και έτσι να γλιτώσεις χώρο.

Την «συνιστώ» ανεπιφύλακτα να υπάρχει σε κάθε νεσεσέρ.
 Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design