20 Μαρ 2018

Δοκιμάζω ღ το μεικ απ Teint Idole Ultra Wear από Lancome


Είναι ένα μεικ απ μεγάλης διάρκειας.

«Υπόσχεται», ότι χωρίς ανανέωση, η επιδερμίδα μένει αψεγάδιαστη και δεν γυαλίζει για 24ώρες. Επίσης, έχει δείκτη προστασίας 15.
Στα συν του, θα πω, ότι μου αρέσει ο δείκτης προστασίας που έχει, γιατί αγαπώ τα προϊόντα που μας προστατεύουν, έστω και ελάχιστα από την ηλιακή ακτινοβολία. Έτσι αν κάποιο πρωινό ξεχαστείς και δεν φορέσεις το αντηλιακό σου, αυτό το foundation σου προσφέρει, έστω και ελάχιστη προστασία. Επίσης παρόλο που έχει δείκτη προστασίας, δεν «αντανακλά» και δεν γυαλίζεις όταν βγεις βράδυ βολτούλα και θέλεις να βγεις κάποια φωτογραφία.
Διαρκεί όντως αρκετές ώρες, τουλάχιστον μέχρι 10 που το έχω χρησιμοποιήσει εγώ, μου αρέσει το «τελείωμα» του, είναι ματ, έχει μέτρια προς φουλ κάλυψη και μπορεί να φορεθεί και μόνο του χωρίς «σετάρισμα» πούδρας.
Στα μείον του, θα αναφέρω ότι τελειώνει αρκετά γρήγορα (είναι στα 30ml) και είναι αρκετά για εμένα ακριβό, ακόμη και αν το αγοράσεις με κάποια έκπτωση που μπορεί να υπάρχει στο κατάστημα.
Επίσης, η συσκευασία του με την αντλία δεν με βολεύει και τόσο. Ναι μεν το προϊόν δεν έρχεται σε επαφή με το δέρμα σου για να το απλώσεις αλλά όταν είναι να τελειώσει μένει αρκετή ποσότητα μέσα στο γυάλινο μπουκάλι του και δεν υπάρχει τρόπος να το βγάλεις.
Τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν, αν αξίζει κάποια να το αγοράσει ή όχι.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design