13 Απρ 2018

Δοκιμάζω ღ το μολύβι φρυδιών από Catrice


Στην προσπάθεια μου, να σας ενημερώνω πάντα για τα προϊόντα ομορφιάς που υπάρχουν στην αγορά, αγόρασα και δοκίμασα το πολύ-συζητημένο μολύβι φρυδιών της Catrice.

Είναι αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία, Velvet Brow Powder ονομάζεται και σας έβγαλα και μια φωτογραφία από κοντά το «εσωτερικό» του για να δείτε πως ακριβώς είναι σχεδιασμένο.
Από την μια πλευρά όπως θα δείτε, έχει το βουρτσάκι του, πολύ βοηθητικό για εμένα και πάντα χρήσιμο να βρίσκεται πάνω σε ένα μολύβι φρυδιών και από την άλλη έχει αυτό το «σφουγγαράκι» που «υποτίθεται» ότι βγάζει την πούδρα και εσείς την απλώνεται στα φρύδια σας.
Και γράφω «υποτίθεται» γιατί φυσικά το συγκεκριμένο προϊόν-πούδρα, εμένα δεν βγάζει τίποτα πάνω στα φρύδια μου. Το δοκίμασα και πάνω στο χέρι μου και ούτε εκεί «γράφει» τίποτα. Νιώθω σαν να μην έχει καθόλου μέσα προϊόν.
Να τονίσω επίσης, ότι το συγκεκριμένο βοηθάει στο «γέμισμα» των φρυδιών σας εάν έχετε αραιά φρύδια και σε καμία περίπτωση δεν ενδύκνειτε για σχεδιασμό των φρυδιών από την στιγμή που έχετε ελάχιστες τριχούλες.
Να μου πεις, είναι φτηνό όσον αφορά την τιμή του αλλά και πάλι γιατί να δώσω τα χρήματά μου σε κάτι το οποίο δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα;;;

Για γράψτε μου εσείς το έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο; Και ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;






Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design