21 Μαΐ 2018

Δοκιμάζω ღ το μεικ απ Total Control από την Nyx


Είναι η πρώτη φορά που δοκίμασα ένα μεικ απ σε αυτή την μορφή.

Όπως θα βλέπετε και στην φωτογραφία, πρόκειται για ένα πολύ μικρό μπουκάλι (13 ml) με δοσομετρητή.
Το παράγγειλα από την σελίδα της Nyx, μόνο και μόνο επειδή ήθελα να το δοκιμάσω και αυτό και χωρίς να ξέρω την σωστή μου απόχρωση, (καθώς από το ιντερνετ, πάντα είναι δύσκολο να πετύχεις απόχρωση…), το πήρα στην απόχρωση True Beige, η οποία τελικά αποδείχθηκε πολύ σκούρα για εμένα.
Παρόλα αυτά, το «μπέρδευα» με άλλα μεικ απ μου και έτσι συνεχίζω να το χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα.
Πριν το χρησιμοποιήσεις, γράφει επάνω ότι πρέπει να το ανακινήσεις αρκετά. Είναι πολύ υγρό όταν το απλώσεις πάνω στο χέρι ή στην παλέτα σου και έτσι πίστευα ότι δεν θα δίνει καθόλου κάλυψη αλλά όχι…. θα έλεγα ότι έμεινα ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο foundation.
Μου δίνει μέτρια κάλυψη, είναι ένα μεικ απ που «χτίζεται», διαρκεί αρκετές ώρες (περίπου 8) και έχει ματ τελείωμα. Εγώ πάντα το σετάρω με πούδρα αλλά πιστεύω και χωρίς την πούδρα το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Την επόμενη φορά που θα το παραγγείλω, θα το πάρω μια απόχρωση πιο ανοιχτή, πιστεύω να είναι η σωστή και έτσι θα το ευχαριστηθώ περισσότερο 😉




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design