28 Μαρ 2016

Δοκιμάζω ღ τον αφρό καθαρισμού χεριών της #Detol

Το ξέρω είναι πρωτότυπο να γράφω review για τέτοιο προϊόν, όμως είμαι απόλυτα ικανοποιημένη «μαζί του» οπότε είπα να μοιραστώ μαζί σας την δοκιμή μου…

Να αρχίσω γράφοντας ότι είμαι σιχασιάρα. Εντάξει, όχι σε υπερβολικό βαθμό αλλά θέλω τα πάντα καθαρά και με όσο το δυνατόν λιγότερα μικρόβια! Για αυτό και όταν δημιουργήθηκε η μεγάλη γκάμα των προϊόντων #Detol το χάρηκα πάρα πολύ. Ο συγκεκριμένος αφρός καθαρισμού χεριών μου αρέσει καταρχήν, γιατί είναι αφρός. Μου αρέσει η αίσθηση που έχω στα χέρια μου κάθε φορά που πατάω την αντλία και ο αφρός πέφτει στα χέρια μου. Είναι το μοναδικό προϊόν, που όταν τελειώσει τελειώνει μέχρι τέλος. Δηλαδή δεν κολλάει το προϊόν στα τοιχώματα της συσκευασίας όπως κάνουν κρεμοσάπουνα και έτσι κάνουμε σούπερ οικονομία! Όπως όλα τα Detol , εξουδετερώνει το 99,9% των βακτηριδίων και όπως και να το κάνουμε είναι Detol, η μάρκα που τόσα χρόνια εμπιστευόμαστε.
Και αυτό το άρωμα….αχ το λατρεύω!! Μένει στα χέρια, χωρίς να «ενοχλεί». Προτιμώ το rose & cherry in blossom και το milk & honey glow. Δεν έχω δει κάπου να υπάρχει «ανταλλακτικός αφρός» και έτσι το αγοράζω πάντα στην κανονική συσκευασία. Αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει αλλά το παραβλέπω καθώς για όλα τα υπόλοιπα δεν έχω να γράψω κάτι αρνητικό.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design