28 Απρ 2016

Δοκιμάζω ღ την μάσκα προσώπου Luminance Pearl της Yellow Rose

Όσα προϊόντα και εάν έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα, από την εταιρεία Yellow Rose, δεν


υπάρχει ούτε ένα, που να με έκανε να μετανιώσω για την αγορά του. Την συγκεκριμένη μάσκα, την χρησιμοποιούσα, συνεχώς, 1-2 φορές τηνε βδομάδα και τώρα κατάλαβα, γιατί η καλή μου φίλη Ξένια, μου έλεγε κάθε φορά που με έβλεπε ότι «λάμπει» η επιδερμίδα μου.  Η συγκεκριμένη μασκούλα, είναι σε μορφή τζελ και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Τα συστατικά της «υπόσχονται» ότι προσφέρουν τόνωση, ελαστικότητα και φωτεινότητα στην επιδερμίδα και αυτός ακριβώς κάνουν! Είναι μια μάσκα που την «αγάπησα» με την δεύτερη ευκαιρία που της έδωσα, γιατί στην αρχή, δεν την χρησιμοποιούσα συστηματικά και έτσι δεν μπορούσα να δω στην επιδερμίδα μου τα οφέλη της. Την τελειώνω σύντομα και ανυπομονώ να δοκιμάσω την επόμενη μασκούλα μου από Yellow Rose και να «μοιραστώ» μαζί σας την εμπειρία μου.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design