20 Ιουλ 2016

Δοκιμάζω ღ την λοσιόν σώματος από την Sempre Viva

Πριν λίγο καιρό, είχα την ευκαιρία να μου στείλουν και να δοκιμάσω το αφρόλουτρο και την λοσιόν σώματος από την σειρά SempreViva.

Το αφρόλουτρο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη και έτσι θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου σε μελλοντικό review αλλά την λοσιόν την έχω δοκιμάσει και την έχω αγαπήσει!

Η Sempre Viva είναι μια ελληνική σειρά φυσικών προϊόντων από την BALU S.A., εμπνευσμένη από το φυτό των Κυθήρων που σημαίνει ομορφιά που μένει για πάντα.

Η λοσιόν που δοκίμασα είναι με χαμομήλι και μέλι. Μπορείτε να βρείτε αφρόλουτρα, λοσιόν σώματος και σαπούνια σε μεγάλη ποικιλία αρωματικών συνδυασμών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την σειρά αυτή, μπορείτε να βρείτε στην σελίδα τους στο facebook πατώντας εδώ


Το μπουκάλι της λοσιόν, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία, έχει μορφή ντισπένσερ και έτσι το κάνει σούπερ εύκολο στην χρήση. Η υφή του είναι λεπτόρρευστη, απορροφάται αμέσως και μυρίζει υπέροχα! Καμία σχέση με χαμομήλι και μέλι, εμένα μου μυρίζει γαρδένια και αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που το αγαπώ ακόμη περισσότερο!

Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και ενθουσιασμένη από την συγκεκριμένη λοσιόν, ανυπομονώ να δοκιμάσω και το αφρόλουτρο και με την πρώτη ευκαιρία σας «προκαλώ» να την δοκιμάστε γιατί είμαι σίγουρη ότι είναι ένα προϊόν από το οποίο θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένες J



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design