12 Σεπ 2016

Δοκιμάζω ღ τις παλέτες με σκιές ματιών από την Technic

Χωρίς υπερβολές, είναι οι καλύτερες παλέτες σκιών που έχω δοκιμάσει ever!!


Και δεν είναι άλλες από τις baked (ψημένες) σκιές από την σειρά Colour Max της #Technic. 

Τις έχω δοκιμάσει όλεεεες από αυτή την σειρά και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη. Δεν το πίστευα ότι μια τέτοια πολύ οικονομική εταιρεία, θα είχε τέτοιας ποιότητας σκιές. Καταρχήν να πω ότι η ποσότητα της κάθε σκιάς είναι πολύ μεγάλη, δεν πρόκειται να σας τελειώσει ποτέ! «Γράφουν» το ίδιο φοβερά και βρεγμένες και στεγνές και η διάρκειά τους είναι φοβερή! Δεν «φεύγουν» αν δεν τις αφαιρέσετε. Επίσης κάτι που παρατήρησα είναι ότι δεν «τρίβονται» (δηλαδή να βγαίνει η ενοχλητική πούδρα κάθε φορά που πάτε να τις απλώσετε με το πινέλο και να λερώνει, παλέτα, πρόσωπο αλλά και τα ρούχα σας!) Και το αναφέρω αυτό γιατί για εμένα είναι πολύυυ σημαντικό και έχω δει παλέτες με high end σκιές όπως π.χ. της Too Faced να τρίβονται.

Οι σκιές έχουν όλες shimmer (γυαλιστερό) αποτέλεσμα και γίνεται ανάλογα πιο έντονο ή λιγότερο έντονο αν τις χρησιμοποιήσετε βρεγμένες ή στεγνές αλλά βρε παιδί μου δεν έχει αυτό το έντονο ενοχλητικό shimmer που εμένα προσωπικά μου δίνει στα νευρά αλλά ένα υπέροχο φοβερό αποτέλεσμα.

Θέλω να βγάλετε και με άλλα χρώματα Technic, σας παρακαλώωωω :-D


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design