17 Ιαν 2017

Unboxing ツ Vivo Verde

Ξέρετε πόσο αγαπώ τα βιολογικά, Ελληνικά και οικολογικά καλλυντικά. Έτσι λοιπόν η χαρά μου ήταν πολύυυ μεγάλη, όταν η Ελληνική οικολογική εταιρεία

Vivo Verde, μου έστειλα για δοκιμή τον ορό σύσφιξης προσώπου με εκχύλισμα φτέρης, υαλουρονικό και αλόη.


Η Ελληνική Οικολογική Εταιρεία vivo verde, που σημαίνει «ζω πράσινα», δημιουργήθηκε για να συνεισφέρει σε ένα «πράσινο» τρόπο ζωής, έχοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της την ανθρώπινη υγεία, την εσωτερική και εξωτερική ομορφιά και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η εγχώρια αγορά φιλοξενεί από το 2007 μία ευρεία γκάμα προϊόντων για τη φροντίδα του προσώπου και του σώματος όλης της οικογένειας, αλλά και του σπιτιού και της επιχείρησης.

Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά στην σελίδα της και να «γνωρίσετε» τα προϊόντα της, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους, πατώντας εδώ




Εγώ αρχίζω την «δοκιμή» μου  και σύντομα θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου ;-)


Μέχρι τότε…σας φιλώ με αγάπη 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design