4 Απρ 2017

Δοκιμάζω ღ το Quick Dry Nail Spray των Η&Μ

Δεν μου αρέσει ο χαρακτηρισμός που θα γράψω αλλά ….είναι το πιο «αποτυχημένο» προϊόν, που έχω αγοράσει έως σήμερα!!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για το στεγνωτικό νυχιών, σε μορφή σπρέι, από τα H&M.

Δεν μου άρεσε γιατί….όταν το ψεκάζω πάνω στα νύχια μου, για να στεγνώσουν, εκτός από το γεγονός ότι δεν στεγνώνουν γρήγορα, πέφτει τόση μεγάλη ποσότητα υγρού, που είναι σε μορφή «λάδι» !!!!!!!, με αποτέλεσμα να λαδώνουν τα χέρια σου τόσοοοοοοο πολύ, που για ένα 5λεπτο το λιγότερο, δεν μπορείς να αγγίξεις το τίποτα, καθώς θα το λερώσεις!!
Ε οπότε φυσικό είναι, μετά από το 5 λεπτά και περισσότερο που περιμένεις να «ξελαδώσεις» , να έχουν στεγνώσει και τα νύχια σου!!!

Δεν υπάρχει περίπτωση να το ξανά αγοράσω ΠΟΤΕ!!


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design