24 Ιουν 2017

Δοκιμάζω ღ την μάσκα λάμψης από το The Body Shop

Αν και σας έχω γράψει, ότι δεν θα σας γράφω συχνά για πήλινγκ ή μάσκες, καθώς όλες/ όλα προσφέρουν σχεδόν τα ίδια… ήρθε η ώρα να σας γράψω για την φοβερή μάσκα από το The Body Shop, που προσφέρει στην επιδερμίδα μας ότι «υπόσχεται».

Η σύστασή της είναι σε μορφή…μαρμελάδας! Νομίζεις ότι βλέπεις μαρμελάδα βατόμουρου ή φράουλας ή τέτοιου χρώματος φρούτο βρε παιδί μου 😆

Η μυρωδιά, ευχάριστη αλλά εντάξει, έχω μυρίσει και καλύτερες.

Το αποτέλεσμα, φανταστικό !! Αμεση λάμψη και το ότι κάνει, ότι «υπόσχεται» για εμένα, μετράει πολύ!

Στα πλην της… η τιμή της αλλά μία φορά στο «τόσο» αξίζει πιστεύω να δίνεται περισσότερα χρήματα και να παίρνετε κάτι το οποίο θα σας προσφέρει αυτό που χρειάζεστε.

·         


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design