17 Δεκ 2017

Δοκιμάζω ღ την βάση προσώπου από Fouka

Το αγόρασα για τον σκοπό που προορίζετε, δηλαδή για βάση προσώπου. 

Συν ότι έλεγε ότι περιέχει αντιοξειδωτική σύνθεση και δείκτη προστασίας 30, με έκαναν να θέλω να το δοκιμάσω ακόμη περισσότερο.

Δυστυχώς για το μόνο το οποίο μπορώ να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο προϊόν είναι ως αντηλιακό!

Όπως θα βλέπετε και στην φωτογραφία ή όσες το γνωρίζετε, το προϊόν βγαίνει από δοσομετρητή και είναι σε λευκή μορφή.  Εμένα δεν μου «μπαίνει» καν μέσα στην αντλία, γιατί είναι τόσο νερουλό και ταυτόχρονα τόσο πηχτό (ξέρω ότι ακούγεται περίεργο αλλά έτσι είναι και δεν μπορώ να σας το εξηγήσω να το καταλάβετε αν δεν το δείτε…)

Απλώνοντας το πάνω στο πρόσωπό σου, θέλει αρκετά να το «δουλέψεις» για να απορροφηθεί η λευκή όψη που αφήνει στο πρόσωπό σου, γυαλίζει υπερβολικά για εμένα που θέλω ματ αποτέλεσμα (προφανώς είναι από το αντηλιακό που περιέχει)  και τελικά ….δεν κάνει τίποτα ως primer!

Δεν ξέρω …εσείς το έχετε δοκιμάσει;

Για εμένα είναι ένα προϊόν , που δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design