9 Φεβ 2018

Δοκιμάζω ღ το μεικ απ Natural Velvet από την Seventeen

Αρκετά καλό μεικ απ.

Δεν με βολεύει τόσο ο "σχεδιασμός" που έχει το μπουκάλι, καθώς πιστεύω ότι όταν τελειώνει το προϊόν, δεν βγαίνει όλο το περιεχόμενο από το μπουκάλι του. Προσωπικά, το ξεβιδώνω και βγάζω αρκετό ακόμη προϊόν.
Έχει μια μέτρια κάλυψη, η οποία « χτίζεται», μου αρέσει γιατί έχει δείκτη προστασίας αλλά και το γεγονός ότι δεν βγάζει λιπαρότητα στην επιδερμίδα μου κατά την διάρκεια της ημέρας. Έχει ημ-ιμάτ «τελείωμα».

Στα μείον του, θα βάλω το πλαστικό κακής ποιότητας καπάκι του, που εμένα μου έσπασε από την πρώτη κιόλας εβδομάδα και το γεγονός ότι για ευρείας κατανάλωσης καλλυντικό, το θεωρώ ακριβό.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design