20 Απρ 2018

Δοκιμάζω ღ το σπρέι για την κάλυψη των λευκών μαλλιών από την Schwarzkopf


Το πιο «αποτυχία» προϊόν που έχω δοκιμάσει, για την κάλυψη των λευκών μου μαλλιών…

Για όσες δεν το ξέρετε, είναι ένα σπρέι με χρώμα, το ψεκάζετε στις ρίζες των μαλλιών σας και δίνει στα μαλλάκια σας  ένα «ομοιόμορφα» χρώμα, μέχρι και την επόμενη φορά που θα πάτε για βαφή.
Ευτυχώς που υπάρχει μεγάλη γκάμα χρωμάτων και έτσι και εγώ μπόρεσα να βρω ένα χρώμα που να ταιριάζει στο χάλκινο χρώμα των μαλλιών μου.
Η «αποτυχία» του, ήταν όταν το ψέκαζες…. «πετάει» τόσο άσχημα το χρώμα του, που λερώνεται τριγύρω όλος ο τόπος που είσαι και ψεκάζεις το προϊόν συν ….τα ρούχα σου!!!
Πιστεύω ότι το «πρόβλημά»  του είναι στον τρόπο που ψεκάζει. Κατά τα άλλα και το χρώμα καλύπτει τις λευκές τρίχες και το χρώμα διατηρείται στα μαλλιά όπως υπόσχεται.
Επειδή έχω δοκιμάσει και το αντίστοιχο προϊόν από την Loreal, σίγουρα το προτιμώ, αν και ακριβότερο…




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design