21 Σεπ 2015

Δοκιμάζω ღ ‏το μανό Colour & go της Essence

Ένα μανό που προστέθηκε στην συλλογή μου το καλοκαίρι, είναι αυτό της φωτογραφίας και το χρώμα του είναι το 173 Over the Rainbow. Σας το

 ανέβασα και με φωτογραφία τα νυχάκια μου, για να δείτε πως «γράφει» πάνω στα νύχια. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι με 2 στρώσεις. Στα θετικά του για εμένα, η μικρή συσκευασία του. Δεν θα κάνει αιώνες να σου τελειώσει, άρα θα μπορείς να δοκιμάζεις περισσότερα χρώματα και επίσης θα ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να σου ξεραθεί το μανό. Το χρώμα του είναι πανέμορφο, είναι ένα υπέροχο λιλά, με ροζ ιριδισμούς και όταν το μανό μου κάνει ιριδισμούς, μου αρέσει περισσότερο. Το χρώμα του διαρκεί για περίπου 4 με 5 ημέρες, χωρίς βάση και χωρίς προστατευτικό από πάνω.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design