11 Σεπ 2015

Unboxing ツ Cherrybox

Και το κουτάκι του ‪#‎Cherrybox‬ έφτασε στα χέρια μου!

Και επειδή σας είχα υποσχεθεί να σας γράψω τι περιέχει, διαβάστε παρακάτω τα «καλούδια» που είχε αυτή την φορά το μυρωδάτο κουτάκι μου.


Καταρχήν μου άρεσε η ιδέα ότι περιέχει προϊόντα μόνο από Ελληνικές εταιρίες καλλυντικών! Όπως έχω ξαναγράψει, όταν μας δίνετε η δυνατότητα, καλό είναι να στηρίξουμε της Ελληνικές εταιρίες και μπράβο στο Cherrybox για την πρωτοβουλία του αυτή.
Και ξεκινώντας, βρήκα ένα προϊόν που ήθελα πάρααααα πολύ να δοκιμάσω και χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία. Μιλάω για το βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου της #YOUTH LAB Dermocosmetics. Έχω διαβάσει και αρνητικά και θετικά σχόλια για το συγκεκριμένο και ανυπομονώ να το δοκιμάσω και να σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
Στα must χρώματα της εποχής και το κραγιόν από την #So!Beauty, σε απόχρωση Cherry Pie. Μια εταιρεία που ομολογώ δεν την είχα ξανά ακούσει και χαίρομαι που θα δοκιμάσω το κραγιόν αυτό και σε τέτοια σούπερ απόχρωση. Εύχομαι να μου πηγαίνει! :-D
Σε full size (κανονικό μέγεθος) και η μάσκα επανόρθωσης και ενυδάτωσης των μαλλιών από την #Apivita και το απολεπιστικό προσώπου και σώματος από την #Messinian Spa.  Messinian Spa δεν έχω δει μέχρι στιγμής να κυκλοφορεί στην Σάμο και νιώθω πολύ τυχερή που έχω το συγκεκριμένο προϊόν στα χέρια μου για να το δοκιμάσω. Το γεγονός ότι είναι και για το σώμα και για το πρόσωπο με κάνει  ακόμη πιο χαρούμενη καθώς μου αρέσουν τα πολύ-χρηστικά προϊόντα.
Το κουτάκι μου, έρχονται να συμπληρώσουν ένα Daily Care Kit της #Beatific (σε travel size) , ένα δείγμα αρώματος της #Pas de Coq (που είναι σε μορφή σπρέι και αυτό και μόνο το κάνει ξεχωριστό για εμένα) και ένα Body Butter από την #AloePlus, εταιρεία που και πάλι δεν έχω δει να κυκλοφορεί στην Σάμο και μου αρέσει πολύ που θα την δοκιμάσω πρώτη.



Μέχρι να σας γράψω αναλυτικά reviews , σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαβ/κο  


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design