16 Ιαν 2016

Δοκιμάζω ღ την μάσκα μαλλιών με Argan Oil της Mastic Spa


Με το που την άνοιξα, την ερωτεύτηκα για την μυρωδιά της. Ευχόμουν να μου «καθίσει» στα δικά μου μαλλιά αλλά δυστυχώς, δεν έγινε έτσι.


Η μάσκα αναδόμησης με μαστίχα και argan oil, υπόσχεται ότι τρέφει σε βάθος και αναζωογονεί τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει.

Στα δικά μου μαλλιά όταν την δοκίμασα, τα μαλάκωσε στιγμιαία, σαν να χρησιμοποιούσα μαλακτικό γαλάκτωμα μαλλιών,  άρα εμένα δεν μου προσφέρει κάτι extra στα μαλλιά μου. Καιρός λοιπόν να την δώσω κάπου που δεν θα πάει τσάμπα….
Και έτσι, ξανά γυρνάμε και πάλι στην αγαπημένη μου μάσκα, μέχρι και σήμερα, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε review μου εδώ :







Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design