25 Ιαν 2016

Unboxing ツ PAPOUTSANIS S.A.


Χρόνια τώρα, όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε τα προϊόντα Papoutsanis. Το καλό είναι ότι η εταιρεία «εξελίσσεται» κάθε χρόνο σε καλύτερη με υπέροχα και κάθε φορά καλύτερα προϊόντα.

Η εταιρεία, είχε την ευγενή καλοσύνη, να μου στείλει ένα μεγάλο «πακέτο» για να δοκιμάσω τα προϊόντα της και την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Είναι τόσο πολλά τα προϊόντα που μου έστειλε, ώστε δεν χωράνε σε μια φωτογραφία! Έτσι, «αναφορικά» σας δείχνω το φανταστικό αφρόλουτρο Cinnabar, που είναι ένα από τα αγαπημένα μου και τα δυο μοσχομυριστά σαπουνάκια με άρωμα λεβάντα και musk.  Τα προϊόντα που σας δείχνω, θα «ανέβουν» σύντομα και σε διαγωνισμό και μια τυχερή θα τα κάνει δικά της!

Οι εντυπώσεις μου λοιπόν….


Αρχίζω με τα σαπουνάκια τα οποία μου τα πήρε όλααα ο άντρας μου, γιατί τα αγαπάει χρόνια και αυτός και τον βολεύουν. Μυρίζουν όλαα υπέροχα και δεν ξηραίνουν την επιδερμίδα. Είναι βολικά στην χρήση, δηλαδή δεν λιώνουν «άσχημα» με την χρήση, όπως άλλα σαπούνια κάνουν. Εμένα με βολεύουν και στο να καθαρίζω με αυτά τα πινέλα του μακιγιάζ μου, οπότε θα προσπαθήσω να «κλέψω» κανένα από τον άντρα μου και να το χρησιμοποιήσω ;-)

Τα αφρόλουτρα, αχ τι να πω για τα αφρόλουτρα;  Δεν υπάρχουν λόγια καθώς για να «αντέχεις» τόσα πολλά χρόνια σαν εταιρεία, πάει να πει, ότι και τα προϊόντα σου είναι φοβερά και πολλοί τα χρησιμοποιούν και τα χαίρονται. Ενδεικτικά αναφέρω το φοβερό άρωμα του Cinnabar με αρώματα από τριαντάφυλλο, καρύδα και κέδρο. Εμένα το άρωμά του, μου θυμίζει Ανατολή.

Lemongrass, με αρώματα από κίτρο, γιασεμί και λεμονόχορτο. Δροσερό άρωμα, εμένα μου «βγάζει» το άρωμα της καθαριότητας και το θεωρώ ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς έχει ανάλαφρη μυρωδιά.

Cashmere, με αρώματα από περγαμόντο, βανίλια και ροδάκινο. Είναι το αγαπημένο μου αφρόλουτρο χρόνια τώρα και κανένα μα κανένα δεν θα πάρει την θέση του γιατί η μυρωδιά του δεν υπάρχει πουθενά αλλού, σε όσα αφρόλουτρα και εάν έχω δοκιμάσει ως τώρα. Το μυρίζω και μου έρχεται να το φάω! Το λατρεύωωω <3

Και τέλος το Cotton Blossom, με αρώματα Ίριδας. Αναζωογονητικό άρωμα και κάνοντας ντουζ σου σε χαλαρώνει με το φοβερό του άρωμά.

Όλαααα δεν χορταίνω να τα μυρίζω και να τα χρησιμοποιώ, ενυδατώνουν σε βάθος το δέρμα μου και το αφήνουν απαλό και ελαφρά αρωματισμένο.

Τα αγαπώ <3


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design