5 Φεβ 2016

Δοκιμάζω ღ το πινέλο Precise eyeshadow brush της Essence

Στην φωτογραφία, το πινέλο φαίνεται στραβό. Και δεν φταίει η φωτογραφία, όχιιιι, το πινελάκι μου στράβωσε με την δεύτερη φορά που το χρησιμοποίησα! Το συγκεκριμένο πινέλο, το αγόρασα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και το
πήρα για να απλώνω σκιά με ευκολία στην κόγχη του ματιού μου. Παρόλο που στην φωτογραφία δεν φαινόταν και τόσο καλά το σχήμα του, ευτυχώς «πέτυχα» αυτό που ήθελα και ήταν με στρογγυλή «μύτη».  Μην μου πείτε, από χρώμα και σχεδιάκια δεν είναι φανταστικό;; Εμένα μου άρεσε πολύ αλλά……. Όταν το δοκίμασα για πρώτη φορά, δεν μπόρεσα να εφαρμόσω την σκιά γιατί η τρίχα του ήταν τόσο μαλακή, που δεν μπορούσα να απλώσω την σκιά. Και επίσης, την δεύτερη φορά που το χρησιμοποίησα, στράβωσε και πήρε την κλίση που φαίνεται στην φωτογραφία. Αποτυχία λοιπόν...



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design