24 Φεβ 2016

Δοκιμάζω ღ το πινέλο Retractable Bronze της Real Techniques

Στην συγκεκριμένη φωτογραφία, το πινέλο μου είναι βρώμικο! Κανονικά οι πάνω τριχούλες του είναι άσπρες, απλά όταν το έβγαλα φωτογραφία, το είχα ήδη χρησιμοποίηση και επειδή σκεφτόμουν να το πετάξω, δεν μπήκα στην διαδικασία να το καθαρίσω. Από αυτά τα λίγα που σας έγραψα βέβαια,
καταλάβατε ότι δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο πινέλο.  Στο ηλεκτρονικό κατάστημα από όπου το αγόρασα, στην περιγραφή του, το ανέφερε ως  ένα πινέλο ιδανικό για να προσφέρει ένα bronze αποτέλεσμα που θα διαρκέσει όλη μέρα.. Το περιέγραφε κατάλληλο για την εφαρμογή της πούδρας, σχεδιασμένο για να δίνει τέλειο σχήμα, με υποαλλεργική συνθετική τρίχα, που επιτρέπει την ακριβή εφαρμογή για ένα μαλακό, λεπτό φινίρισμα. Από την πρώτη στιγμή που το πήρα στα χέρια μου και το άνοιξα από την συσκευασία του, μια άσχημη μυρωδιά μου ήρθε. Κάτι σαν πετρέλαιο θα την χαρακτήριζα αλλά και πάλι δεν μπορώ με βεβαιότητα να σας πω, τι μου θυμίζει αυτή η μυρωδιά. Σκέφτηκα εντάξει, θα το πλύνω και έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Με το μου το πλένω, όχι μόνο η μυρωδιά δεν έφυγε αλλά και άρχισε να μου μαδάει. Κρίμα! Δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο πινέλο εάν και του έδωσα αρκετές «ευκαιρίες» να μου «αποδείξει» κάτι καλό, μέχρι που το πέταξα.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design