5 Μαρ 2016

Δοκιμάζω ღ το μολύβι ματιών Longstay Eye Shaper της Seventeen

Το συγκεκριμένο προϊόν στην σελίδα της Seventeen, αναφέρετε ως ένα απαλό μολύβι, που «γράφει» εύκολα στα μάτια. Εγώ δυστυχώς, δεν το βολεύτηκα καθόλου!! Για εμένα, δεν «γράφει» καθόλου! Όσες φορές και εάν το «πατήσω» πάνω στο μάτι μου, όσο και εάν το ζεστάνω πριν πάνω στο χέρι μου, όσο και εάν το ζεστάνω με έναν αναπτήρα, ΔΕΝ μου «γράφει» με τίποτα!!! Ειδικά τώρα που όλα τα προϊόντα μας «σφίγγουν» λίγο περισσότερο, η κατάσταση γίνεται απελπιστική. Δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω την συγκεκριμένη σειρά των μολυβιών αυτών. Χίλιες φορές και πολύ καλύτερα είναι τα μολύβια της σειράς τους Supersmooth Waterproof Eyeliner, που εάν εξαιρέσεις το γεγονός ότι είναι αδιάβροχα και εμένα δεν μου αρέσουν τα αδιάβροχα προϊόντα, είναι σούπερ μαλακά, «γράφουν» με απίστευτη ευκολία μέσα και έξω από το μάτι και προσφέρουν σούπερ διάρκεια!!



 



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design