21 Σεπ 2016

Δοκιμάζω ღ την κρέμα BB με αντηλιακή προστασία, χρώμα και υαλουρονικό οξύ της InterMed

Είναι μια BB που σίγουρα δεν θα ξανά αγοράσω στο μέλλον. Έχει δείκτη προστασίας 50 και μέτρια κάλυψη.

Υπόσχεται ματ αποτέλεσμα, πράγμα το οποίο δεν έκανε σε εμένα και αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν μου άρεσε.

Όταν την τοποθετούσα στο δέρμα μου, ήταν τόσο λιπαρή που και η πούδρα από πάνω που τοποθετούσα έτσι ώστε να μην γυαλίζω τόσο, δεν έκανε τίποτα! Και εγώ έψαχνα μια ματ κρέμα, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να βάζω πούδρα ή οτιδήποτε άλλο από πάνω, καθώς το καλοκαίρι δεν μου αρέσει να «φορτώνω» την επιδερμίδα μου με πολλά προϊόντα.

Έπειτα, το σωληνάριο έχει μεγάλο στόμιο και έτσι έπρεπε να στηρίζω την κρέμα κάθε φορά ανάποδα, έτσι ώστε όταν πάω να την βγάλω να μην μου «φύγει» η μισή κρέμα στο χέρι.


Στα θετικά της βάζω ότι υπάρχει σε δύο αποχρώσεις, δεν περιέχει parabens και άρωμα. 


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design