15 Σεπ 2016

Δοκιμάζω ღ Darkening Adjusting Drops της The Body Shop

Είναι ένα προϊόν που με «έσωσε» το καλοκαίρι …

Τόσα χρόνια, ποτέ το καλοκαίρι δεν μπορούσα να «συνδυάσω» το μαύρισμα του προσώπου μου με αυτό στο σώμα μου, γιατί δεν μου αρέσει καθόλου να «εκθέτω» το πρόσωπό μου στον ήλιο κατά την διάρκεια της ηλιοθεραπείας. Αυτό έχει όμως σαν αποτέλεσμα πάντα, άλλο χρώμα να έχει το πρόσωπό μου και άλλο το σώμα μου.
Η «διαφορά» δεν ήταν και τόσο μεγάλη καθώς το καλοκαίρι συνήθως φοράω μια BB κρέμα και πάνω την αντηλιακή μου πούδρα με χρώμα (μπορείτε να διαβάσετε σχετικό review μου εδώ 
Αλλά όταν θέλησα να φορέσω μεικ απ, η «διαφορά» ήταν ορατή.


Δεν ήθελα και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράζω άλλο foundation το καλοκαίρι και άλλο τον χειμώνα και έτσι οι «μαγικές» σταγόνες του #TheBodyShop, ήρθαν να με «σώσουν».

Προσθέτεις όσες σταγόνες εσύ θέλεις και τις αναμιγνύεις με το μεικ απ σου, ανάλογα με το πόσο σκούρα θέλεις να σου βγει η απόχρωση. Έτσι το «ταιριάζεις» με το υπόλοιπο μαύρισμά σου και …ούτε γάτα ούτε ζημιά! Εύκολα και προπάντων, οικονομικά!

Είναι μια φανταστική «ανακάλυψη» από την αγαπημένη εταιρεία The Body Shop και πραγματικά, τους εύχομαι πάντα να «οραματίζονται» και να πραγματοποιούν τέτοια χρήσιμα προϊόντα για όλες εμάς.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design