11 Ιαν 2017

Δοκιμάζω ღ την μάσκα προσώπου Amazonian Acai Energising Mask από The Body Shop

Η συγκεκριμένη μάσκα, είναι 100% vegan και αυτό για εμένα την βάζει στις top αγορές μου.

«Υπόσχεται» ότι φωτίζει, αναζωογονεί και απαλύνει τα σημάδια της κουρασμένης επιδερμίδας και…το κάνει!

Η συγκεκριμένη, έχει υφή σαν μαρμελάδα και αυτό είναι διασκεδαστικό για εμένα! Μου έρχεται να την φάω κάθε φορά που την χρησιμοποιώ!

Την απλώνω με πινέλο, πάνω σε καθαρή επιδερμίδα, την αφήνω περίπου 20 λεπτά και την ξεβγάζω με κρύο νερό.
Αμέσως η «διαφορά» φαίνεται στην επιδερμίδα μου.

Κάτι που αγαπώ επίσης στην συγκεκριμένη μάσκα είναι ότι δεν περιέχει parabens, παραφίνη, σιλικόνη ή mineral oil.

Στα μείον της για εμένα, η τιμή της….αλλά επειδή χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα για να «δουλέψει» η μάσκα, πιστεύω ότι «τα βγάζει» τα χρήματά της.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design