4 Ιαν 2017

Δοκιμάζω ღ την μάσκα προσώπου Pure Clay Glow Mask της L’oreal και …γκρίνια !!!

Ξεκινώντας να Δοκιμάζω και να γράφω το  review μου, για την μάσκα προσώπου Pure Clay Glow Mask της Loreal και …. λίγο απ΄όλα και …γκρίνια & απογοήτευση….
 Σε αυτό το review μου, θα γίνω κακιά και δεν θέλω.

Αλλά επειδή πάντα σας γράφω μέσα από την σελίδα μου και το blog μου, ότι πότε μα ποτέ, κανείς δεν με πλήρωσε ή δεν μου έστειλε προϊόντα να δοκιμάσω, χωρίς να με αφήσει να πω ελεύθερα την γνώμη μου και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, γιατί πρώτον σας νιώθω σαν φίλες μου όλες εδώ μέσα και εγώ στις φίλες μου δεν λέω ποτέ ψέματα και δεύτερον γιατί κανείς ή καμία εταιρεία, δεν θα με «αναγκάσει» να αλλάξω τον χαρακτήρα και τα πιστεύω μου….

Και επειδή μακρηγόρησα και κάποιες θα θέλετε « τι εννοεί ο ποιητής», ξεκινάω το σημερινό review μου, θέλοντας να σας πω, ότι η άποψη μου για το συγκεκριμένο προϊόν, με έκαναν να σκεφτώ, τι μπορεί να γίνεται με κάποιες κοπέλες (στην συγκεκριμένη περίπτωση για να πάρουν δωρεάν προϊόντα) λέγοντας καλά λόγια για ένα προϊόν που για εμένα, δεν κάνει απολύτως τίποτα!!!!!!!

Τις τελευταίες ημέρες, σε πολλά blogs και στο youtoube, έβλεπα κοπέλες να μιλάνε με τα καλύτερααααααααα λόγια για τις καινούργιες 3 μάσκες που έχει βγάλει η εταιρεία L’oreal. Φυσικά ποτέ δεν έκρυψαν ότι τις μάσκες τις τους είχε στείλει η εταιρεία για δοκιμή και review, αλλά σκεφτόμουν για να λένε όλες τα καλύτερα, δεν μπορεί, φοβερές μάσκες θα είναι, θα κάνουν αυτά που υπόσχονται και αξίζει λοιπόν τον κόπο να αγοράσω και εγώ μία.

Και φτάνω στην στιγμή, που αγοράζω και δοκιμάζω την ροζ μάσκα αργίλου, για λάμψη και …… νιώθω ακριβώς αυτά που σας έγραψα παραπάνω! Απογοήτευση, για την ψευτιά που υπάρχει γύρω μας και το τι γράφουν ή λένε κάποιες κοπέλες, απλά και μόνο για να πάρουν δωρεάν προϊόντα και να έχουν καλές  σχέσεις με τις εταιρείες.

Γιατί δεν μπορεί, σε όλεςςςςςς να ήταν τέλεια η συγκεκριμένη μάσκα και σε εμένα να μην πρόσφερε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα!
Σίγουρα όλα τα προϊόντα, δεν «κάνουν» για όλους αλλά ρε παιδί μου……
Ειλικρινά νιώθω «εξαπατημένη» σαν καταναλώτρια και στεναχωρημένη με το τι συμβαίνει γύρω μου.
Εγώ το μόνο που θα σας γράψω, είναι ότι πάντα θα συνεχίσω μέσα από τα review μου, να σας γράφω την αλήθεια και ποτέ δεν θα δεχτώ «να τα πάρω», μόνο και μόνο για να γράψω ψέματα σε ανθρώπους που έστω και διαδικτυακά θεωρώ «φίλους» μου και που θέλω να τους λέω πάντα την αλήθεια.

Και όσους/όσες σας «ζάλισα» με αυτά που έγραψα και δεν σας ενδιαφέρουν, μπορείτε πανεύκολα να κάνετε unlike και unfollow…..γιατί απλά εγώ είμαι αυτή που είμαι, δεν έχω πάρει ποτέ χρήματα ή προϊόντα για να πω ψέματα και ότι κάνω το κάνω με ΔΙΚΟ ΜΟΥ προσωπικό χρόνο/θυσίες και χρήματα!


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design