25 Μαρ 2017

Δοκιμάζω ღ το Body Scrub της Oriflame

Το συγκεκριμένο είναι από την σειρά Discover και το αγάπησα από την πρώτη φορά που το μύρισα και το χρησιμοποίησα.

Συνδυάζει την απολέπιση ενός scrub μαζί με την καθαριότητα ενός αφρόλουτρου. Και αυτός είναι ακόμη ένας λόγος που το «αγάπησα» γιατί μου αρέσουν πάρα πολύ τα πολύ-χρηστικά προϊόντα ομορφιάς.

Δεν γνωρίζω αν την «βγάζουν» ακόμη αυτή την σειρά με τα Body Scrub καθώς το έχω αρκετό καιρό αλλά δεν το είχα χρησιμοποίηση, εύχομαι πως ναι, γιατί σίγουρα θέλω να το ξαναγοράσω.

Αυτό που δοκίμασα εγώ είναι από την «περιοχή» Hawaii και μοσχοβολάει ανανά, φέρνοντας στο μυαλό μου εξωτικούς προορισμούς.

Μου θυμίζει καλοκαιράκι, που τόσο το αγαπώ, καθαρίζει την επιδερμίδα μου, κάνοντας πλούσιο αφρό, καθώς μου απολεπίζει απαλά  και το σώμα.

Είναι σε μορφή τζελ και έχει μέτριους, απαλούς, κόκκους απολέπισης.


Το τελείωσα και θέλω πολύ να πάρω και να δοκιμάσω και άλλες «περιοχές» του κόσμου μας 😉


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design