5 Μαρ 2017

Δοκιμάζω ღ Instant Anti-Age Eraser της Maybelline

Πολύς «ντόρος» έγινε πάλι με το συγκεκριμένο κονσίλερ καθώς η εταιρεία το έφερε και στην Ελλάδα και το έστειλε σε πολλές bloggers να το δοκιμάσουν.


 Έτσι σε κάθε βίντεο ή blog βλέπεις «αναφορά» στο συγκεκριμένο κονσίλερ.


Ε  ναι λοιπόν θα σας γράψω και εγώ J αν και το χρησιμοποιώ εδώ και πάρα πολύ καιρό, καθώς το είχα αγοράσει από το εξωτερικό, απλά δεν έβρισκα τον λόγο να σας γράψω review μου από την στιγμή που δεν θα μπορούσατε να το βρείτε στην Ελλάδα.

Χρησιμοποιώντας τον καιρό, έχω μια ολοκληρωμένη άποψη και έχω καταλήξει ότι είναι ένα προϊόν που θα αγοράζω ξανά και ξανά.

 «Υπόσχεται» ότι οτιδήποτε θες να κρύψεις κάτω από τα μάτια σου, λεπτές ρυτίδες και ειδικά μαύρους κύκλους, το κάνει.

Έχει ενσωματωμένο σφουγγαράκι / απλικατερ και αυτό κάνει την εφαρμογή του πανεύκολη. Έχει το «σωστό» μέγεθος αν θες να το έχεις πάντα μαζί στην τσάντα σου και βολεύει επίσης να το πάρεις στα ταξίδια σου.

Εγώ δεν μπορώ να σας ενημερώσω αν όντως καλύπτει τους μαύρους κύκλους γιατί όπως θα γνωρίζετε δεν έχω, τις λεπτές γραμμές που έχω δεν τις καλύπτει όσο εγώ θα ήθελα αλλά επειδή το έχω πάρει στην πιο ανοιχτόχρωμή του απόχρωση, μου φωτίζει τρομερά την περιοχή κάτω από τα μάτια και συν το ότι όπως σας έγραψα είναι πολύ «βολικό» , με έκαναν να θέλω να το αγοράζω ξανά και ξανά.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design