25 Οκτ 2017

Δοκιμάζω ღ το foundation Conceal + Perfect από την Milani

Για εμένα, που δεν έχω πρόβλημα με μαύρους κύκλους και γενικά δεν έχω «θέμα» με την 
περιοχή των ματιών μου, είναι το ιδανικό μεικ απ, αφού με μια κίνηση, έχω τελειώσει και με την εφαρμογή του μεικ απ μου και με την εφαρμογή του κονσίλερ μου, χρησιμοποιώντας ένα και μόνο προϊόν.

Το μπουκάλι του είναι γυάλινο με αντλία και έχει πολύ κομψή και βολική συσκευασία.
Έχει μια ικανοποιητική γκάμα αποχρώσεων, αν και θα ευχόμουν να έχει περισσότερες «επιλογές».
Αφήνει ένα ημι-ματ τελείωμα μετά την εφαρμογή και εγώ που έχω μικτό δέρμα μπορώ να το αφήσω και χωρίς να το σετάρω με πούδρα.
Διαρκεί περίπου στις 5 ώρες και αν το σετάρεις διαρκεί περίπου στις 8 ώρες.
Εγώ το χρησιμοποιώ για τα καθημερινά μου μακιγιάζ αλλά για το βράδυ προτιμώ ένα μεικ απ με καλύτερη υφή/ποιότητα.

Σε γενικές γραμμές έχω μείνει ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο foundation και είναι στην λίστα με τα άμεσα καλλυντικά που πρόκειται να ξανά αγοράσω..


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design