7 Οκτ 2017

Δοκιμάζω ღ το σφουγγάρι καθαρισμού προσώπου Konjac

«Υπόσχεται» ότι καθαρίζει βαθιά, απολεπίζει και αποτοξινώνει το δέρμα.

Είναι φτιαγμένα από το Ιαπωνικό φυτό Konjac και είναι 100% φυσικό.
Εγώ το συγκεκριμένο που είχα δοκιμάσει, γιατί υπάρχει σε πολλές «εκδοχές/τύπους», δεν μου πρόσφερε τίποτα.
Δεν είδα καμία αλλαγή στον καθαρισμό της επιδερμίδας μου και έτσι μετά τον ένα μήνα καθημερινής χρήσης, σταμάτησα να το χρησιμοποιώ και δεν το αντικατέστησα.
Το χρησιμοποίησα και μόνο του (εννοώ μόνο με νερό) αλλά και με συνδυασμό καθαριστικών προϊόντων αλλά και πάλι δεν είδα καμία διαφορά στην επιδερμίδα μου. 
Δεν είναι κάτι που κοστίζει ακριβά και αν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε και να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας…

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design