16 Νοε 2017

Δοκιμάζω ღ την κρέμα λείανσης των μαλλιών από την Orzene

Χρησιμοποίησα την συγκεκριμένη κρέμα που είναι με Υαλουρονικό και «υπόσχεται» :


Πυκνότητα και ενδυνάμωση
Αναδόμηση
Ενυδάτωση
Υπέροχο άρωμα

Πυκνότητα και ενδυνάμωση, δεν παρατήρησα στα μαλλιά μου, αν και τα δικά μου δεν έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο, γιατί έχω ήδη πυκνή και «δυνατή» τρίχα

Αναδόμηση και Ενυδάτωση που χρειαζόμουν, δυστυχώς όχι !! Εκείνη την ώρα που την άπλωνα στα μαλλιά μου, τα ένιωθα λίγο μαλακά και ενυδατωμένα αλλά σε δευτερόλεπτα μετά, ήταν σαν να μην την είχα χρησιμοποίηση.


Υπέροχο άρωμα….δεν θα το έλεγα! Ένα ουδέτερο για εμένα άρωμα, συνηθισμένο το οποίο δεν σου προκαλεί καμία ιδιαίτερη αίσθηση.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design