26 Νοε 2017

Δοκιμάζω ღ αντηλιακή πούδρα από την Youth Lab

Την αγόρασα από ηλεκτρονικό φαρμακείο και προφανώς δεν διάβασα ότι είναι σε μορφή κρέμας και όχι πούδρας. Γιατί εγώ χρειαζόμουν μια αντηλιακή πούδρα και είπα να δοκιμάσω και την συγκεκριμένη.

«Υπόσχεται» ότι προσφέρει αντηλιακή προστασία με δείκτη προστασίας 50, ότι είναι κατάλληλη και για λιπαρές επιδερμίδες, ότι είναι δερματολογικά ελεγμένο και χωρίς φαγεσωρογόνο και parabens.
Δεν γνωρίζω αν όντως προσφέρει όλα τα παραπάνω, καθώς την χρησιμοποίησα 2 φορές και δεν με βόλεψε καθόλου, με αποτέλεσμα να την δώσω σε μία φίλη.
Δεν με βόλεψε, γιατί η μορφή κρέμας που είχε, δεν «έστρωνε» καθόλου καλά πάνω στο πρόσωπό μου και έκανε αντιαισθητικά σημάδια.
Όσο και αν προσπαθούσα, δεν μπόρεσα να την «στρώσω» με τίποτα πάνω στο δέρμα μου, είτε με το δικό της σφουγγαράκι, είτε με τα χέρια, είτε με πινέλο.

Δυστυχώς ήταν μια αποτυχημένη αγορά μου και δεν την ευχαριστήθηκα καθόλου.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design