15 Φεβ 2018

Δοκιμάζω ღ το Duraline από την Inglot

«Λόγος» θα γίνει στο σημερινό review μου, για αυτό το μικροσκοπικό μπουκαλάκι ( 9ml) της εταιρείας Inglot.

«Υπόσχεται» ότι προσφέρει ενίσχυση του χρώματος (ρουζ, σκιάς κτλ) και ότι το κάνει αδιάβροχο, έτσι ώστε να «αντέχει» περισσότερο το μακιγιάζ μας.

Καταρχήν, για την ποσότητα του είναι πανάκριβο …και εντάξει, αν έκανε «δουλίτσα» να το αγοράσουμε και γιατί όχι μάλιστα…

Το δοκίμασα πάρα πολλές φορές όταν κάποιες σκίες μου δεν «έγραφαν» καλά, το δοκίμασα με σκιές glitter για να τις σταθεροποιήσω λίγο καλύτερα, το δοκίμασα με ματ σκιές για να διαρκέσουν περισσότερο ….όλες μα όλες τις φορές δεν μου πρόσφερε απολύτως τίποτα!!! Ισα ισα που οι σκιές μετά, εκτός από το ότι δεν είχαν διάρκεια, φαίνονται «γλιτσιασμένες» (δεν ξέρω αν μπορείτε να καταλάβετε πως το εννοώ…)


Είναι ένα άχρηστο για εμένα προϊόν, που δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω ποτέ ξανά.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design