4 Φεβ 2018

Δοκιμάζω ღ σκιές από την σειρά Wet and Dry της Golden Rose

Από την συγκεκριμένη σειρά σκιών της Golden Rose, έχω και άλλες δυο παλέτες με διαφορετικά χρώματα, οπότε πιστεύω ότι έχω μια εμπεριστατωμένη άποψη για αυτές τις σκιές

Σαν συνδυασμοί χρωμάτων στις παλέτες, μου φαίνονται φοβεροί! Έτσι, ανάλογα με τον συνδυασμό που έχεις διαλέξει, μπορεί το μακιγιάζ σου να σε βγάλει «ασπροπρόσωπο» σε πολλές περιπτώσεις και πάντα να είσαι μέσα στα trend του μακιγιάζ για κάθε εποχή.
Στην υγρή μορφή τους τα χρώματα «γράφουν» φοβερά πάνω στα βλέφαρά μου και αν έχεις χρησιμοποιήσει και κάποιο primer ματιών, τότε οι σκιές σου διαρκούν για ώρες!!
Σε στεγνή μορφή όμως, πάνω στα δικά μου βλέφαρα, δυστυχώς δεν «γράφουν» καθόλου! Με όποιο πινέλο και αν προσπάθησα να τις απλώσω, δεν έγραφαν καθόλου! Σαν να μην είχα βάλει καθόλου σκιά, ακόμη και αν την περνούσα από πάνω πολλές φορές.
Επίσης, να αναφέρω ότι οι σκιές από την σειρά αυτή, έχουν όλες μεταλιζέ υφή.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τις σκιές αυτές;


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design