16 Αυγ 2015

Δοκιμάζω ღ Gimme Brow της Benefit vs Color my Brows της Etude House

Καλοσχηματισμένα φρύδια λοιπόν, αυτό υπόσχονται τα δυο προϊόντα μου. Ας αρχίσουμε με το γεγονός ότι 


έχουμε διαφορά στην τιμή. Όπως όλες ξέρετε τα προϊόντα της Etude House είναι πολύ φτηνά. Ας περάσουμε τώρα στην «δουλειά» που κάνουν και στο πόσο εύκολα είναι στην χρήση τους. Ξεκινάω με το Color my Brow και έχω να σας γράψω πως σαν χρώμα ταιριάζει απόλυτα με το χρώμα των μαλλιών μου. Το χρώμα που έχω είναι το Auburn. Είναι σε μορφή μάσκαρας. Το βουρτσάκι του είναι αρκετά μεγάλο και έτσι όταν πας να βάψεις τα φρύδια σου εφόσον δεν το κάνεις πολύ προσεκτικά μουτζουρώνεσαι. Σε εμένα, μετά από 1 ώρα περίπου μου προκαλεί φαγούρα! Έτσι και ξεχαστώ και ξυστό, πάει το μακιγιάζ μου!
Το Gimme Brow είναι σε μορφή τζελ με χρώμα και έτσι ταυτόχρονα και βάφει τα φρύδια και τα κάνει να στέκονται στην θέση τους. Το έχω στο χρώμα Dark Brown. Αυτό το χρώμα, ταιριάζει με τα φρύδια μου. Είναι και αυτό σε μορφή μάσκαρας. Δεν «κολλάει» τα φρύδια και το βουρτσάκι του έχει το κατάλληλο μέγεθος και με ένα μαγικό τρόπο κάνει τα φρύδια και μοιάζουν καλοσχηματισμένα.




Μέχρι την επόμενη εμπειρία μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design