3 Αυγ 2015

Unboxing ツ Beautytestbox

Είναι δυνατόν μια εταιρεία να την αγαπήσεις αμέσως; Και όμως μερικές μπορούν και το καταφέρνουν!

Πρόσφατα έκανα την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό κατάστημα Beautytestbox το οποίο έχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε πολύ καλές τιμές. Στην σελίδα τους θα βρεις επίσης και το συνδρομητικό κουτάκι τους, που σίγουρα θα δοκιμάσω σύντομα! Το πρώτο θετικό που έχω να γράψω για την σελίδα αυτή, είναι ότι δεν χρεώνει έξοδα αποστολής και οι αγορές σας μπορούν να γίνουν και με αντικαταβολή. Με συνεχή μηνύματα από την στιγμή που θα κάνεις την παραγγελία σου, σε ενημερώνουν για τυχόν ελλείψεις και σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου. Η αποστολή γίνεται άμεσα και έτσι πολύ σύντομα έχεις τα προϊόντα που έχεις παραγγείλει στα χέρια σου. Εάν τυχόν έχεις οποιαδήποτε απορία, γράφοντάς τους ένα ε-μαιλ ή παίρνοντας τους τηλέφωνο η «γλυκιά» απάντησή τους/κουβέντα τους σε κερδίζει αμέσως! Εγώ παράγγειλα τα  The Original Premium Hair Ring – Hot Summer 6 pack Limited Edition, το πολυπόθητο Mary Lou Manizer Luminizer της The Balm Cosmetics και το πινέλο Expert Fact των Real Techniques. Ανοίγοντας το κουτάκι μου βρήκα δυο υπέροχα δώράκια να με περιμένουν από δυο αξιόλογες εταιρείας. Το πρώτο μου δωράκι ήταν το λαδάκι μαλλιών SP Luxeoil από την Wella που έχω διαβάσει τα καλύτερα reviews  και το δεύτερο δωράκι μου, μια αρκετά μεγάλη ποσότητα κρέμας προσώπου από τα φυσικά καλλυντικά Ferveli, που σε επόμενο ταξίδι μου στην Μυτιλήνη σίγουρα θα περάσω από το κατάστημά τους γιατί διαβάζω τα καλύτερα και ανυπομονώ να τους επισκεφτώ. Ferveli θα σου έρθω σύντομα Και ελπίζοντας να μην σας ζάλισα με την πολυλογία μου, σας εύχομαι μια υπέροχη ημέρα…

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design