23 Σεπ 2015

Δοκιμάζω ღ την απολεπιστική μάσκα προσώπου του KORRE

Μια αποτυχημένη αγορά μου, ήρθε να προστεθεί εδώ στο blog μου. Αγόρασα και δοκίμασα την απολεπιστική μάσκα Άγριο Τριαντάφυλλο του KORRE και πραγματικά
η απογοήτευσή μου δεν περιγράφετε! Κορίτσια με τσούζει στο πρόσωπο! Δεν την αντέχει καθόλου η επιδερμίδα μου, εάν και γενικά δεν έχω ευαίσθητη επιδερμίδα και τα περισσότερα καλλυντικά τα «δέχεται αδιαμαρτύρητα «  Επίσης υπόσχεται ότι απολεπίζει και  λειαίνει λεπτές γραμμές και διχρωμίες και ότι προσφέρει άμεση λάμψη αλλά εγώ δεν είδα καμία απολύτως διαφορά στο πρόσωπό μου (για το λίγο που μπόρεσα να την αφήσω στο πρόσωπό μου). Επίσης εκεί έξω, υπάρχουν πολύ φθηνότερες μάσκες που κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά από ότι η συγκεκριμένη. Συγνώμη KORRE αλλά δυστυχώς η συγκεκριμένη μάσκα είναι για εμένα μια σκέτη αποτυχία.

(συγνώμη που δεν έχω βγάλει δική μου φωτογραφία, απλά ήμουν τόσο απογοητευμένη με την μάσκα που την πέταξα, πριν προλάβω να την βγάλω φωτογραφία)

Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη  

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design