26 Σεπ 2015

Δοκιμάζω ღ ‏το ντεμακιγιάζ ματιών της Nivea

Είμαι ακόμη στην αναζήτηση ενός ντεμακιγιάζ που θα αφαιρεί αμέσως το μακιγιάζ από τα μάτια μου.  Πριν αγοράσω το συγκεκριμένο, κάποια φίλη, μου

είχε προτείνει τους δίσκους ντεμακιγιάζ της Nivea. (εμποτισμένοι έτοιμοι δίσκοι)  Τότε δεν είχα την σελίδα μου και δεν έχω γράψει κάποιο review αλλά σε γενικές γραμμές να σας πω ότι ήμουν αρκετά ευχαριστημένη σε σχέση με άλλα προϊόντα ντεμακιγιάζ που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Έπειτα, λόγο τιμής (ήταν αρκετά ακριβά για το προϊόν που προσέφεραν) είπα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο διφασικό ντεμακιγιάζ που ήταν πιο οικονομικό.  Όπως βλέπεται είναι η παλιά του συσκευασία,  δεν ξέρω τώρα με την καινούργια που έβγαλαν εάν βελτίωσαν και την ποιότητα του προϊόντος. Το συγκεκριμένο προϊόν λοιπόν, αφαιρεί το μακιγιάζ από τα μάτια μου αλλά … όχι όπως το θέλω εγώ. Θα μου πεις, « παράξενη είσαι και δεν είσαι ευχαριστημένη με τίποτα» αλλά βρε κορίτσια εγώ θέλω να περνάω πάνω στο μάτι μου το προϊόν και να φεύγει το μακιγιάζ με την πρώτη! Μήπως ζητάω πολλά; Και να πω ότι δεν χρησιμοποιώ και αδιάβροχα προϊόντα μακιγιάζ. Οπότε για να μην μακρηγορώ, μου άρεσε το συγκεκριμένο και είμαι αρκετά ευχαριστημένη απλά, δεν είναι αυτό που «ψάχνω».




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη 


Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design