13 Φεβ 2016

Δοκιμάζω ღ ορός προσώπου Drops of Youth από #TheBodyShop

Το χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και αυτό νομίζω τα λέει όλα. Ο συμπυκνωμένος ορός από το The Body Shop, υπόσχεται μέρα με την ημέρα πιο βελτιωμένη όψη της επιδερμίδας, σε όλους τους «τομείς» που το χρειάζεται.
Η μυρωδιά της ευχάριστη και το μπουκάλι με το πώμα - σταγονόμετρο, πολύ βολικό! Βάζοντας το στην επιδερμίδα μου, απλωνόταν εύκολα, απορροφούνταν αμέσως χωρίς να «κολλάει» και αμέσως ένιωθα στην επιδερμίδα μου, ένα «τράβηγμα» ευχάριστο και ευεργετικό για την επιδερμίδα μου. Ένιωθα ότι «θρέφη» το δέρμα μου και ότι το βοήθησε να παραμείνει ενυδατωμένο. Σε γενικές γραμμές, έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προϊόν και ένιωσα ότι μου κάνει καλό!



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design