1 Φεβ 2016

Δοκιμάζω ღ τα γάντια καθαρισμού προσώπου της GLOV

Βαρεθήκατε να ψάχνετε να βρείτε πιο είναι το καλύτερο καθαριστικό για να καθαρίσετε τα μάτια ή το πρόσωπό σας από το μακιγιάζ; Βαρεθήκατε να ξοδεύετε τα χρήματά σας για να αγοράσετε γαλάκτωμα, λοσιόν, καθαριστικό ματιών, πήλινγκ κτλ ;;; Βαρεθήκατε όταν πηγαίνετε ταξίδια, να κουβαλάτε μαζί σας διάφορα μπουκαλάκια;; Κοριτσάκια μου γλυκά, σας έχω την λύση !!!
 Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που αυτά τα «μαγικά» γάντια ήρθαν στα χέρια μου για να τα δοκιμάσω! Η εταιρεία DERMAMED που εισάγει αποκλειστικά στην Ελλάδα το GLOV, είχε την ευγενή καλοσύνη, να μου στείλει να δοκιμάσω το γάντι GLOV ON-THE-GO και το GLOV Quick Treat (το μεγάλο είναι το On the Go στα αριστερά της φωτογραφίας και το μικρούλη είναι το Quick Treat στα δεξιά)

Τα συγκεκριμένα γάντια, ΜΟΝΟ με νερό, προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΗ καθαριότητα στο πρόσωπό και στα μάτια σας από το μακιγιάζ, με μόνο ΜΙΑ κίνηση!!! Βρέξτε το γάντι που θα χρησιμοποιήσετε, μόνο με χλιαρό νεράκι. Περνάτε την επιφάνεια που θέλετε να καθαρίσετε και σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστα χρήματα (σε σύγκριση με τα προϊόντα που θα είχατε αγοράσει για να «πετύχετε» όλοοοο αυτό),  έχετε απόλυτα καθαρό πρόσωπο! Να προσθέσω επίσης ότι δεν καθαρίζει μόνο το πρόσωπο σας από το μακιγιάζ αλλά κάνει και ήπιο πήλινγκ, του οποίου τα αποτελέσματα φαίνονται αμέσως μετά από κάθε χρήση.

Σας βάζω πολλά θαυμαστικά σήμερα αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από τον τρόπο που καθαρίζει αυτό το γάντι που σίγουρα θα το αγοράζω ξανά και ξανά.
Θυμάστε από τα ανάλογα review μου, πόσο είχα «ταλαιπωρηθεί» ψάχνοντας να βρω ένα καλό καθαριστικό για τα μάτια μου. Ε λοιπόν, τώρα τέλος! Δεν χρειάζεται να ξανά ψάξω πότε ξανά.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα γάντια αυτά αλλά και με τις τιμές τους, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα τους, πατώντας εδώ.
 Η πάντοτε ευγενικοί υπάλληλοι εξυπηρέτησης, είναι εκεί να απαντήσουν σε οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεστε στο στάδιο της παραγγελίας σας.



Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design