12 Μαΐ 2017

Δοκιμάζω ღ την μάσκαρα Better than Sex από Too Faced

Για πάρα πολύ καιρό, έψαχνα μια μασκαρα που θα έδινε  όγκο στις βλεφαρίδες μου, γιατί αυτό χρειάζομαι.

Αλλά πολύυυυ όγκο! Έτσι είχα δοκιμάσει πολλές και hi-end αλλά και οικονομικές και δεν είχα βρει καμία που να με «καλύπτει».
Μέχρι που δοκίμασα την συγκεκριμένη, για την ακρίβεια την δοκίμασα μέσα στο κατάστημα των Sephora, ενθουσιάστηκα και από τότε την αγοράζω συνέχεια!
Δίνει απίστευτο όγκο και μαύρο χρώμα στις βλεφαρίδες μου.
Δεν υπάρχει περίπτωση να την αλλάξω, αν και ψάχνω να βρω μια εξίσου καλή πιο οικονομική, στο dupe της δηλαδή…

Την συγκεκριμένη την τοποθετώ στις πάνω βλεφαρίδες μου μόνο και από κάτω χρησιμοποιώ μια άλλη (για την οποία θα σας γράψω αναλυτικό review…. ) και αυτό γιατί στις κάτω βλεφαρίδες, μου αρέσει να γίνεται «διαχωρισμός» και όχι να δίνω όγκο.



Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design