27 Μαΐ 2017

Δοκιμάζω ღ το μολύβι ματιών της Radiant

Ενώ γενικός με όλα τα προϊόντα της Radiant που έχω δοκιμάσει ως τώρα, έχω μείνει ικανοποιημένη, με το συγκεκριμένο μολύβι της Radiant, στην απόχρωση Nude, δεν έγινε το ίδιο.

Το είχα αγοράσει για να «τονίζω» την εσωτερική γραμμή του ματιού μου, γιατί όπως θα ξέρετε, το μπεζ δίνει φωτεινότητα στο μάτι και το κάνει να φαίνεται ξεκούραστο, αλλά δυστυχώς το συγκεκριμένο «δεν μου έκατσε» καθόλου καλά.

Ενώ γράφει ότι είναι αδιάβροχο, σε κανένα δίωρο, έχει φύγει από το μάτι μου. Η «απόδοσή» του δεν είναι έντονη, χρειάζεται αρκετή προσπάθεια για να το τοποθετήσεις στο μάτι σου και αφήνει «κενά» , με αποτέλεσμα να μην έχει το όμορφο αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Αυτό τον καιρό, έχω αγοράσει ένα από την Seventeen και ένα από την Golden Rose, για παρόμοια χρήση και μετά τις δοκιμές μου θα σας ενημερώσω αν άξιζαν ή όχι.


Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ 

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design