26 Οκτ 2015

Δοκιμάζω ღ το κραγιόν All day της #Seventeen

Πάλι review σας έχω για κραγιονάκι σήμερα. Αγαπώ τα κραγιόν και έχω πολλά, τι να κάνω;;;  Έχω στην «συλλογή» μου, το νούμερο 11, περσινό χρώμα και το νούμερο
20. Το 11 το αγάπησα τόσο πολύ, που ενώ σχεδόν ποτέ δεν παίρνω το ίδιο προϊόν δύο φορές, το συγκεκριμένο το πήρα δυο φορές και πριν μου τελειώσει καν το πρώτο, για να μην εξαντληθεί ή το καταργήσουν και εγώ δεν το έχω. Φοβερό ε;  Είναι ένα ροζ-λιλά χρωματάκι που πηγαίνει με όλα τα είδη μακιγιάζ πιστεύω, αλλά το θεωρώ ιδανικό κατά την διάρκεια της ημέρας. Το νούμερο 20, το αγόρασα περίπου πριν 2 μήνες, όταν άρχισαν να «μπαίνουν» στην ζωή μας τα μωβ. Αυτό είναι ένα έντονο φουξ-μωβ αρκετά ευκολοφόρετο χρώμα και αυτό. Το συγκεκριμένο, πιστεύω ότι «φωτίζει» τις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Βέβαια έχω ερωτευτεί και το καινούργιο που έβγαλαν, το νούμερο 22 αλλά….πρέπει να αντισταθώ !!!! Σας κάνω και copy-paste από το site της #Seventeen, για να δείτε πιο καθαρά τα χρώματα που σας περιγράφω.




Μέχρι την επόμενη δοκιμή μου…. σας φιλώ με αγάπη ღ

Copyright © by Δοκιμάζω. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design